2 My help comes from the LORD, the Maker of heaven and earth. Verse (1b), should probably be retranslated as a question, which is quite permissible. Trouens, die mense van Nineve het gebid en God het van sy beplande oordeel afgesien (Jona). Dit maak sin want Galasiers 6:11 vewys, “Van hier af skryf ek eiehandig aan julle. Die Psalm verwoord die bewussyn van pelgrims dat hulle nie op hulle eie die gevaarlike tog na Jerusalem kan aanpak, sonder dat die Here as hulle Beskermer optree nie. Veral Psalm 121 het op allerlei maniere buite die oorspronklike digbundel sy verskyning gemaak: op radio en televisie, op plakkate, op aandenkings, en so meer. Teks: Psalm 121: 8. 3 Hy verkwik my siel; Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil. 3 He will not suffer thy foot to be moved: he that keepeth thee will not slumber. He will not suffer thy foot to be moved: he that keepeth thee will not slumber. Psalm 121:1-2 I lift up my eyes to the mountains—where does my help come from? 3 He will not suffer thy foot to be moved: he that keepeth thee will not slumber. 2 My hulp kom van die Here wat hemel en aarde gemaak het. Hoofstuk 23 ‘n Psalm van Dawid. 5 April 2009 (aand) Hy kan jou voet nie laat wankel nie; jou Bewaarder kan nie sluimer nie. Die Griekse woord, angelos, wat hier gebruik word, word meesal met “engel” vertaal wat in hierdie geval dan ‘n bose engel (van Satan) sal wees. Dat is echt niet waar zegt psalm 121. Dit is ’n amptelike webwerf van Jehovah se Getuies. Van Dawid. Ek lees Psalm 23: 121:116 en 103 elke oggend en aand en indien dit Sy wil is, dan is daar nog net een tree. OUR Faith . 3 Hy kan jou voet nie laat wankel nie; jou Bewaarder kan nie sluimer nie. 3. Ons vrees dalk dat die Here ons ook sal vewerp. De HERE is uw Bewaarder Psalm 121:5 Bergen zijn indrukwekkend. Er is beslist wél iemand die helpen kan en dat ook wil. Ek lees Psalm 23; 121; 116; en 103 elke oggend en aand en indien dit Sy wil is, dan is daar nog net een tree. 2 My hulp is van die HERE wat hemel en aarde gemaak het. My hulp kom van die Here 'n Pelgrimslied.Ek kyk op na die berge:waarvandaan sal daar vir my hulp kom? 1 I lift up my eyes to the hills-- where does my help come from? Apr 24, 2016 - Psalm 121 Gedig - Graad 7 Afrikaans www.besteducation.co.za put to music and sung to God. My help comes from the Lord, the Maker of heaven and earth. 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde; na waters waar rus is, lei Hy my heen. Behold, He who keeps Israel Shall neither slumber nor sleep. son The 'sun' signifies celestial and spiritual love. Loof, Arons huis, met jubelsange! Daar is nie ‘n beter belofte as dít nie. A song of ascents. Alle afrikaans; Boeke; Gedigte; Idiome & uitdrukkings; Taalgebruik; Interessante woorde; Boek van die maand; Avbob laat poësie gedy met sy projek; Boek: Mooiste fabels en avontuurverhale vir storietyd; Boekresensie: Die husse en die klein jakkalsies; Video: ‘Ons staan op, ons staan teë, én ons sal self’ Boek-uittreksel: ‘ʼn Tuin vir Tessa’ – Helena Hugo; Vreemd. All 150 psalms were at one time . 1. Toe ek by hom kom, was hy net so vriendelik en opgeruimd soos gewoonlik. Point 3. Ek is gemeenteleraar by Somerstrand gemeente, Port Elizabeth. Hierdie Beskermer is soos die skaduwee aan jou regterhand, d.w.s. Contextual translation of "psalm 121" into English. to increase. As jy dieselfde doen sal jy wys word. (translation: Afrikaanse Vertaling 1953) (translation: Afrikaanse Vertaling 1953) 中文 čeština Deutsch italiano Nederlands français ქართული ენა 日本語 한국어 português Pyccĸий Srpski, Српски Español svenska 2. Hy is met jou in alles wat jy doen (121:3). Ek slat my twee oge op, my kyk vang die verste kop: waavanaf sal my hulp nou kom? Is dit moontlik dat u die lêer met die 4 evangelies langs mekaar, aan my beskikbaar kan stel? As dit nie so gebeur het nie, sou ek miskien ‘n ordentlike sterfbed gehad het, dog vir altyd verlore gewees het. Ek wonder oor die volgende, want ek het al veskeie sienings hieroor gehoor tot so 2 weke gelede: Paulus se doring is die vlees kon ‘n oogsiekte wees. Font Size. Hy is dus met jou selfs wanneer jy slaap (121:4,8). Ons steek dit weg. GOD SORG VIR JOU OP ELKE REIS. Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie. Twee keer word gesê dat dié Beskermer van Israel nie insluimer of slaap nie, d.w.s Hy sal dus nie toelaat dat jou voet struikel nie. As die wind daaroor gaan, is dit nie meer nie en sy plek ken hom nie meer nie.” (103:15-16). Ps 121 is ’n psalm oor ’n lewensreis. 4 Al gaan ek ook in ‘n dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie; want U is met my: u stok en u staf dié vertroos my. Al hierdie opsies lyk moontlik as ‘n mens kyk na die omstandighede in Paulus se lewe. The Lord gave US this psalm . Scripture Formatting × Scripture Formatting. 5 April 2009 (aand) Efesiërs 5:16). Die HERE is my herder; niks sal my ontbreek nie. Sonner lat jou voete klipperse raak, is Hy skoene agterrie skaap. 4 gese het. Dankie. Ons Vader Original Composition For Satb Choir In Afrikaans. Psalm 122. • Gebed • Diens van barmhartigheid • Sing: Psalm 40-1:4,5 • Wegstuurseën • Amen: Skrifberyming 13-3 ----- Preek: Geliefdes in ons Here Jesus Christus ‘n Gesin wat … even though our enemies (and challenging circumstances) may be around about us. Kerke Welkom en Welkom-Noord op Sondag 30 Julie 2017) Prediker: Ds JL van der Schyff Voor die erediens • Sing: Lied 478:1,2,3,4 • Sing: Lied 530:1,2,3 • Sing: Lied 547:1,2,3 • Afkondigings • Stilte Erediens: • Votum • Groetseën • Lofprysing: Psalm 9-2:1,6,7 • Geloofsbelydenis: Twaalf Artikels • Die We God the Help of Those Who Seek Him - A Song of Ascents. wanneer jy van die huis af weggaan en wanneer jy daarheen terugkeer (121:8). Iets wat meeste van ons ook ervaar, maar nie wil erken en beveg soos hy wat die wil van God gedoen het, eerder as om in te gee en vals op te tree nie. So het Moses dit ervaar (Eks 32), so het Jeremia dit ervaar (Jer 7:16; 11:14; 14:11; 15:1; vgl Eseg 14:14, 20), en selfs Jesus in Getsemane moes aanvaar dat God se wil nie verander kan word nie. Die Regverdige Man. Trouens, sy beskerming is nodig in elke faset van die lewe. Nov 13, 2019 - This Pin was discovered by Antoinette Bellingan. Psalm 121. Preek Josua 24:15 (Preek gelewer tydens gesamentlike erediens van Geref. ... Psalm 121; Psalm 122; Psalm 123; Psalm 124; Psalm 125; Psalm 126-150. Lees: Psalm 121: 1-16. BIBLICAL COMMENTARY (Bible Study) Psalm 121 EXEGESIS: INTRODUCTION: Psalm 121 encourages pilgrims braving dangerous roads to Jerusalem. Psalm 31. 23:4 se “. Hy sal nie soos ‘n wag op diens aan die slaap raak nie. Psalm 121 1 Psalm 121 A song of ascents. 4. ; Vers 7-13 waar God om genade gesmeek word (Dawid spreek God direk aan in die 2de persoon: U). Psalm 151 – God luister na, roep en gebruik Dawid in die geveg met Goliat, Dit kan die fisiese berge wees wat ‘n uitdaging was op hulle reis (vgl. Because the... maan 'The moon' … Reading sermons Rev. My passion in life is to serve God above all and to lead believers in faith formation. Hoe wonderlik God’s weë, dat ek miskien deur die pad van die galg hemel toe sal gaan. 121: 5 Die HERE is u wagter; die HERE is u skaduwee aan u regterhand. Dit gaan oor mense wat moet loop. Posted in Psalms 107-150 Die Psalm verwoord die bewussyn van pelgrims dat hulle nie op hulle eie die gevaarlike tog na Jerusalem kan aanpak, sonder dat die Here as hulle Beskermer optree nie. It promises Yahweh's protection. ‘n Ander Psalm sê: “Die mens—soos die gras is sy dae; soos ‘n blom van die veld, so bloei hy. Waardeer opreg die wonderlike oopmaak en versekering!! Preek Die regte goed in die regte hand. 3. Sorry, your blog cannot share posts by email. Kyk net die groot letters!” Hy was dalk bysiende en kon nie meer goed sien nie na die siekte. Dit kan ook fisiese pyn wees. by Jewish worshippers. 6 bevestig vir my wat die prediker oor Gal. Groete. Hy sal nie toelaat dat jy struikel nie;H GOD SORG VIR JOU IN ALLE ONHEIL. 121 I will lift up mine eyes unto the hills, from whence cometh my help. Gods goedheid ken geen grens of tyd, geen hede, toekoms of vergange, sy goedheid duur in ewigheid! Dat elke dag ook bewijst. Johanna, Goeie dag Dr van Wyk ’n Rugbybal in my hand is… uhm – waarskynlik nie meer in my hand nie. Hoe dit ook al sy, die Psalm besing dus die beskerming van die Here teen fisiese en geestelike gevaar. Desember 2019 1ste Oggend (Laai Preek Af) - ds Pieter vd WaltTEMA: Om in die hemel in te kyk Ontmoetingsdiens Votum en seën. God word met drie eienskappe geteken: lig, redding en toevlug. Verder is ek van tyd tot tyd genooi om oor die Griekwataal te praat of te skryf en soms het ek vir so `n geleentheid `n Griekwavers gemaak. He may have been...read more Psalms / Psalm 121; Previous Book Previous Chapter Read the Full Chapter Next Chapter Next Book. Jy kan op Hom staatmaak en van Hom afhanklik lewe. Ek slaan my oë op na die berge: waar sal my hulp vandaan kom? • Sing: Psalm 19-3:4 • Fokus: Josua 24:15 (laaste sin) • Preek: Tema: Ek en my gesin sal die Here dien. 2 Hy laat my neerlê in groen weivelde; na waters waar rus is, lei Hy my heen. Ons is multi-dimensioneel, en ons ervarings lê nie net op een vlak nie. Dit is deel van die Godsopenbaring dat die gelowiges moet weet God is nie ver nie. Psalms: 72:1,10; 139:12; 91:1,6; 51:1,2; 68:9,16 . My passie in die lewe is om God bo alles te dien en gelowiges in geloofsvorming te begelei. Mooi bly en ryke seën. When you want God to strengthen your faith in him PSALM 126 PRAYERS: | #. 3 Hy verkwik my siel; Hy lei my in die spore van geregtigheid, om sy Naam ontwil. Die Psalmis kyk dus op na die berge en vra amper op ‘n retoriese wyse vanwaar sy hulp sal kom. Dit is ’n pelgrimslied soos daar staan. I will lift up mine eyes unto the hills, from whence cometh my help. The change in personal pronouns between verses 1-2 (I-my) and verses 3-8 (you-your) may signal a dialogue between pilgrims or groups of pilgrims. It is a travel Psalm. Share & Download. Interessant dit was waarskynlik die liedjie wat gesing is terwyl mense van verskillende plekke af na Jerusalem toe geloop het om in die tempel te gaan aanbid. My help comes from the Lord, Who made heaven and earth. Baie dankie Dr Chris van Wyk hierdie studie deur u het baie vrae ook aan my beantwoord Psalm 121 In Afrikaans. 1 ‘n Bedevaartslied. Ons oog is dus nie meer soseer op die aardse Jerusalem gerig nie, maar op die hemelse Jerusalem. 121: 2 My hulp kom van die HERE wat hemel en aarde gemaak het. Written by Chris van Wyk. Lees: Psalm 121: 1-16. Dit kan die berge van Jerusalem wees waarop die tempel gebou was as simbool van God se teenwoordigheid (positief). ; Vers 1-6. 121:5 The LORD is thy keeper: the LORD is thy shade upon thy right hand. Vir my is die “engel van Satan” die beste verklaring, want die doring in die vlees word direk met die “engel van Satan” verbind. 2 My help cometh from the LORD, which made heaven and earth. 4 Behold, he that keepeth Israel shall neither slumber nor sleep. Ons verledes val ons ons dikwels aan en laat ons skuldig voel, en daarom met ons uit Paulus se geloof leer om die aanslae die hoof te bied deur te doen waartoe God ons geroep het. GOD HOU ALTYD WAG OOR JOU. En die Ene dat is God. Loof, loof die HEER met lofgesange! 19 Maart 2017 (aand) Ds CCA Vrey Psalm 2:6: Psalm 2 HK Sondag 12:31 Jesus Christus - die ewige Koning. 4 Kyk, die Bewaarder van Israel sluimer of slaap nie. The psalm divides naturally into two verse groups––1-2, 3-4, 5-6, 7-8. ’n Rugbybal in dok Hannes se hand maak internasionale kampioene! Apr 24, 2016 - Psalm 121 Gedig - Graad 7 Afrikaans www.besteducation.co.za They have various plans for forgiveness, although the ones I looked at was all in Afrikaans. 121: 4 Kyk, hy wat Israel bewaar, sal nie sluimer of slaap nie. 'The moon' signifies spiritual good or truth. Soos een kommentaar sê, miskien was dit werklik ‘n engel van Satan wat Paulus met die vuis geslaan het. 5 Die HERE is jou Bewaarder; die HERE is jou skaduwee aan jou regterhand. Ps. ; Vers 14 waar ‘n appèl tot die hoorders-lesers gerig word tot sterkwees en moedhou. Psalms 121: 1 Ek sal my oë opslaan na die heuwels, waarvandaan my hulp kom. The 'sun' in the Word, when referring to the Lord, signifies His divine love and wisdom. Psalms 121: 1 Ek sal my oë opslaan na die heuwels, waarvandaan my hulp kom. Ek wonder dan: “Wie sal my nou regtig help?” 121: 3 Hy laat u voet nie wankel nie; hy wat u bewaar, sal nie sluimer nie. Bang dit sal ons reputasies skaad. Gelowiges praat nie graag oor hulle sonde nie, en word maklik kwaad as die dominee daaroor preek. Daar is wel kere wat God die gebede afwys en sy planne uitvoer. Aan Hom kom die eer toe tot in alle ewigheid! Hoofstuk 121 . I will lift up mine eyes unto the hills, from whence cometh my help. Psalms 121:8 - Die HERE sal jou uitgang en jou ingang bewaar, van nou af tot in ewigheid. 121: 3 Hy laat u voet nie wankel nie; hy wat u bewaar, sal nie sluimer nie. 8 Hy sal jou beskerm waar jy ook gaan, nou en vir altyd. Human translations with examples: 121, psalm, psalm 91, psalm 139:23 24. Ons kan dié Psalm dus ontvang as ‘n belofte dat die Here ons sal beskerm om in sy hemelse koninkryk aan te kom. My hulp is vannie Jirre, van Hom: Hy’t nou jimmel en Prieska gekom maak. In fact many families read this Psalm out loud together before going on a trip. Dit sal jou leer om sonde te vermy en die min dae wat jy op aarde het, goed te benut: “Leer ons om ons dae so te tel dat ons ‘n wyse hart mag bekom!” (v.12, cf. Psalm 150 – Alles wat asem het, moet die Here oral loof! Dié Psalm bely dus ‘n God wat op omvattende wyse vir sy mense sorg. En antwoord onmiddellik dat dit van die Here, die Skepper (Maker) van die hemel en die aarde af sal kom. Laser cut template - Afrikaans cross, Psalm 121 "Ek slaan my oë op na die berge: waar sal my hulp vandaan kom? 4:18). Other Psalms say that God’s people are blessed because they trust in the Lord in faith. Dit is deel van die ongeloof om te sê: God is ver. God seën u. 19 Maart 2017 (aand) Ds CCA Vrey Psalm 2:6: Psalm 2 HK Sondag 12:31 Jesus Christus - die ewige Koning. 1 Ek kyk op na die berge: waarvandaan sal daar vir my hulp kom? Afrikaans; English; Psalms en Skrifberymings; Psalm 101-125; Psalm 122; Psalm 122. Ek slaan my oë op na die berge: waar sal my hulp vandaan kom? Die Bybel leer ons in hierdie deel dat God op meer as een manier aan ons leer dat Hy naby is. … This music sheet has been read 6230 … 6. A Mighty Keeper. Deur die eeue is baie ander verklarings ook gegee. Devout Jews recite portions of this Psalm when they leave or enter their homes. 1. I am pastor at Summerstrand congregation, Port Elizabeth. Voorwaar my siel is in my stil, weer een met God se heil'ge wil. My oog nie trots nie ; ek verkeer, ek wandel nie in wat te groot, te diep is vir u gunsgenoot. A Watchful Keeper. 121:3 He will not suffer thy foot to be moved: he that keepeth thee will not slumber. 4 Al gaan ek ook in ‘n dal van doodskaduwee, ek sal geen onheil vrees nie; want U is met my: u stok en u staf dié vertroos my. Hierdie Beskermer sorg dat die son jou nie bedags “. 1. Dis hoe ons nou op-pad is na die nuwe-Jerusalem. Psalm 127 – As die Here die huis nie bou nie, swoeg die bouers tevergeefs daaraan. De Heer die hemel en aarde gemaakt heeft. Jesaja 60: 1-20; Psalm 121: 6 – God is ewig; Psalm 1 – God se mense sterf nooit nie! In die NT word dié belydenis uitgebrei dat hierdie beskerming van God nie net met aardse beskerming te make het nie, maar veral met die beskerming vir God se koninkryk. Psalm 119:113-120 – SAMEK – Ontsag vir God se woord bring ondersteuning en onderskraging; Psalm 119:121-128 – AJIN – Insig lê anderkant die pyn van gehoorsaamheid; Psalm 119:129-136 – PE – As u woorde oopgaan, gee dit lig; Psalm 119:137-144 – TSADE – My ywer vir u woorde verteer my wanneer my teenstanders dit vergeet Scripture Formatting. Gods sustaining power. Psalm 121 Serie. Psalm 131. about the assurance of God’s help. 2 My help cometh from the LORD, which made heaven and earth. in the God of all salvation. Psalm 126 – Dié wat met trane saai, sal met gejuig maai. Dalk weet jy dit, maar vir my het dit nou sin gemaak? Groete. Ek spot altyd: toe “ball sense” uitgedeel is, het ek agter in die ry gestaan en toe nog boonop mis gevang ook. Psalm 128:1 as antwoord op die Wet. Ja, dit is iets wat ‘n mens eintlik regdeur die Bybel aantref. Hy is daar waar jy geen impak kan maak uit eie krag nie (121:7). I will start there. I will lift up my eyes to the hills— From whence comes my help? as jy jou skild in jou linkerhand hou, soos soldate dit gewoonlik gedoen het, sal Hy aan jou onbeskermde kant die wag hou. Psalm 121. Baie dankie Chris, dit is elke dag vir my die dag se manna, saam met die bemoediging wat ek in my stiltetyd ontvang. Psalm 27 Die Psalm bestaan uit drie eenhede: Vers 1-6 waar vertroue in God uitgespreek word (Dawid verwys na God in die 3de persoon: Hy). Daarom ook sy afhanklikheid altyd van ander soos om te wag vir Titus. It moves naturally from the need for help (verses 1-2), to the promise of God’s protection (verses 3-8). Desember 2019 1ste Oggend (Laai Preek Af) - ds Pieter vd WaltTEMA: Om in die hemel in te kyk Ontmoetingsdiens Votum en seën. 5. The LORD is thy keeper: the LORD is thy shade upon thy right hand. 121: 4 Kyk, hy wat Israel bewaar, sal nie sluimer of slaap nie. Daardie interpretasie is ‘n gewilde een. Die Beskermer doen dit nou en vir altyd, d.w.s. 121: 5 Die HERE is u wagter; die HERE is u skaduwee aan u regterhand. Ons wil nie hê dat mense daarvan moet weet nie. C. En dan’s hierdie reis belangrik. Hy kon nie meer self lees en wannner hy skryf moes hy groot letters gebruik. Maar, ook ‘n Abraham (Gen 18), en ‘n Lot (Gen 19) het gebid en God het geantwoord, vir hulle gegee wat hulle gevra het. Bij mij is Psalm 121 de meest gelezen psalm in pastorale gesprekken. Daar is sigbare en onsigbare kante daarvan. 121:4 Behold, he that keepeth Israel shall neither slumber nor sleep. 3 Hy sal nie toelaat dat jy struikel nie; Hy wat jou beskerm, slaap nooit nie. Kyk, die Bewaarder van Israel sluimer of … Die berge kan op verskillende maniere geïnterpreteer word (negatief of positief): Die beskrywing van God is dan met die negatiewe interpretasie ‘n uitkoms in gevaar, en met ‘n positiewe interpretasie die bron van die uitkoms in gevaar. Hierdie webwerf is ’n navorsingshulp wat publikasies van Jehovah se Getuies in verskeie tale bevat. Extra Small Small Medium Large Additional Settings . Die prediker het verwys na Galasiers 4: 12 – 16 “As dit moontlik was, sou julle julle oe uitgeruk en vir my gegee het.” Psalm 121 en pastoraat Voordat ik predikant werd, dacht ik dat Psalm 23 de meest gebruikte psalm is in het pastoraat. De Schepper. 121“’n Bedevaartslied” dan moet daai woord ons wys op ons eie reis na-ie nuwe Jerusalem. 1 ‘n Bedevaartslied. So right out of the gate, we see in that God’s people are blessed because they are separated from the ungodly. 1 Preek over Psalm 121 (Nieuwjaar) Broeders en zusters, gemeente van onze Here Jezus, De psalm die we zojuist gelezen hebben maakt deel uit van een reeks van 15 bedevaartsliederen. Hoofstuk 121 . Dit kan figuurlik dui op versoekings of aanklagte van hierdie bose wese weens Paulus se antagonistiese verlede en ook moontlik ander oortredings as Christen wat hom op ‘n manier laat skuldig voel het eerder as vrygemaak in Christus. 1 Ek kyk op na die berge: waarvandaan sal daar vir my hulp kom? As ons in vers 1lees-at Ps. Hi Robin – Gebed beïnvloed God se planne. 2/16/2019. My help cometh from the LORD, which made heaven and earth. One verse per line Red Letter Cross References Footnotes Strongs Numbers Hide Verse Numbers Close. Posted in Psalms 107-150. 4 Waarlik, die Beskermer van Israel sluimer nie in nie en Hy slaap nie. Point 2. Psalms 121:1 I will lift up mine eyes unto the hills, from whence cometh my help. Dit was nie altyd so nie. Afrikaans. (Psalm 121) Lyrics: Ik kijk omhoog naar de hoge bergen: / Waar komt mijn hulp vandaan? Dit is lekker om na kerkdiente te luister, Bybel te lees en jou Bybelstudie stukke te lees en dan so meer gevul te word met Die Gees en openbarings. De ervaring, dat de bergen leiden tot verwondering over Gods macht en majesteit, wordt echter niet bedoeld. 2. (preek in Engels) Psalm 1: English Psalm 1: Vertaling in Afrikaans Psalm 1 The Righteous Man. Psalm 120 is de eerste en Psalm 135 is de laatste van die reeks. Hoe wonderlik Gods weë, dat ek miskien deur die pad van die galg hemel toe sal gaan. Laser cut template - Afrikaans cross, Psalm 121 "Ek slaan my oë op na die berge: waar sal my hulp vandaan kom? 121:2 My help cometh from the LORD, which made heaven and earth. Lofpsalm: Ps 145:1, 2, 3, 5 Apostoliese Geloofsbelydenis Sing Psalm 104:1, 20, 21 as antwoord op die 12 Artikels Verootmoedigingsdiens Wet (Eksodus 20). Psalm 121 is a psalm intended . Dear pastor my name is charron ,i want to learn how to do bible study but don’t no how and where to start,i study about forgiveness and already wrote 2 and a half exampads full PLEASE HELP ME IM EAGER TO LEARN. Psalms 121 Die lied is geskryf vir mense wat Jerusalem toe gekom het om die Here te dien 1 Ek soek oral rondom my na iemand om my te help. Wat die demoniese interpretasie verder bevestig is dat hierdie engel van Satan hom “met die vuis slaan”. Sommige dink dat die doring verwys na 1) Paulus se innerlike onrus oor die kerke (2 Kor 2:4), 2) een of ander boesemsonde, dws een waarvan hy nie ontslae kan raak nie, 3) sy teenstanders (soos die sogenaamde superapostels – 2 Kor 11:1–5), 4) ‘n fisiese kwaal (soos swak sig – soos jy dit interpreteer), 5) sy gebrekkige praatvermoë (2 Kor 10:10), of 6) demoniese opposisie – beide in die algemeen of spesifiek teen hom gemik, soos dit al voorheen die geval was (1 Tess 2:18). 6 Bedags sal die son jou nie steek nie en snags sal die maan jou nie kwaad doen nie. 2 My hulp kom van die Here wat hemel en aarde gemaak het. A Perfect Keeper. Hi Charron – you can use the Bible app of Youversion for easy to use Bible reading plans. Because the... maan 'The moon' signifies the Lord in reference to faith, and thus faith in the Lord. Hy dink nooit eers oor slaap. Click to share on Twitter (Opens in new window), Click to share on Facebook (Opens in new window), Click to share on LinkedIn (Opens in new window), Click to share on WhatsApp (Opens in new window), Click to email this to a friend (Opens in new window), Geen Ander Evangelie – Pinkster 2017 Blancogemeente George, Inleiding op die vyfde Psalmboek (107-150), Psalm 107 – God is goed en getrou – aan sy liefde is daar geen einde nie, Psalm 108 – Ek wil die rooidag met lof wakker maak – u liefde reik tot in die hemel, u trou tot in die wolke, Psalm 109 – U is goed en getrou, moet U nie doof hou nie, Psalm 110 – U volk is gereed vir die dag waarop u u magte monster, Psalm 111 – God se werk is groots en betroubaar, Psalm 112 – Ontsag vir God se gebooie bring vreugde; Vertroue verdryf die vrees vir slegte tyding, Psalm 113 – Prys die Here van waar die son opkom tot waar dit ondergaan, Psalm 114 – Jubel uitgelate oor die Uittog uit Egipte, Psalm 115 – Nie aan ons nie, Here, maar aan u Naam kom die eer toe, Psalm 116 – Ek het die Here lief, want Hy verhoor my smeekgebede, Psalm 117 – God is oneindig betroubaar in sy onmeetlike liefde vir ons, Psalm 118 – Aan sy liefde is daar geen einde nie, Psalm 119 – Dit gaan goed met dié wat wandel volgens die woord van die Here, Psalm 119:1-8 – ALEF: God begelei en inspireer ons deur sy wet en getuienisse, Psalm 119:9-16 – BET: Gehoorsaamheid aan God se woord bewaar van sonde, Psalm 119:17-24 – GIMEL: God se woorde is raadgewers wat insig gee, Psalm 119:25-32 – DALET: Die pad van u bevele volg ek geesdriftig, Psalm 119:33-40 – HE: Onderrig my dat ek enduit u voorskrifte kan nakom, Psalm 119:41-48 – WAW – Die liefde vir God se wet gee vryheid en vrymoedigheid, Psalm 119:49-56 – ZAJIN – Onthou tog u woord aan u dienskneg, Psalm 119:57-64 – GET – U, Here, is my deel; U troue liefde vul die aarde, Psalm 119:65-72 – TET – U is goed en doen goed; leer my u voorskrifte, Psalm 119:73-80 – JOD – U hande het my gemaak en aan my ‘n plek gegee, Psalm 119:81-88 – KAF – Op u woord wag ek sodat ek dit kan nakom, Psalm 119:89-96 – LAMED – Vir ewig staan u woord vas, Psalm 119:97-104 – MEM – Insig in God se openbaring kom deur gehoorsaamheid, Psalm 119:105-112 – NUN – Ek gehoorsaam U ten spyte van gevaar, Psalm 119:113-120 – SAMEK – Ontsag vir God se woord bring ondersteuning en onderskraging, Psalm 119:121-128 – AJIN – Insig lê anderkant die pyn van gehoorsaamheid, Psalm 119:129-136 – PE – As u woorde oopgaan, gee dit lig, Psalm 119:137-144 – TSADE – My ywer vir u woorde verteer my wanneer my teenstanders dit vergeet, Psalm 119:145-152 – KOF – Op u woorde wag ek, Psalm 119:153-160 – RESJ – Die hoofsaak van u woord is waarheid, Psalm 119:161-168 – SIN/SJIN – Sewe keer ‘n dag loof ek U oor u regverdige beslissings, Psalm 119:169-176 – TAW – Hou my lewend sodat ek U kan loof, Psalm 120 – Here, bevry my van bedrieglike tonge, Psalm 121 – God, jou Beskermer, slaap nie, Psalm 122 – Mag daar vrede in jou wees, Jerusalem, Psalm 123 – Ons oë is gerig op God totdat Hy ons genadig is, Psalm 124 – As die Here nie vir ons was nie … dan het hulle ons lewendig ingesluk, Psalm 125 – Here, doen goed aan die goeies, aan dié wat opreg is in hulle harte.